+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

PRIMAVERA Hotel & Congress centre Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 60 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jiri

Älteres Paar, 2.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 15.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Zařízení.

  • Stravování. Malý výběr jídel a jeho kvalita. Pomalá obsluha u menu jídel. Malá teplota podávaného jídla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.2.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
93 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Martin

Junges Paar, 3.10.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Hlasita ventilace. Po zavreni dveri do koupelny zacal byt hluk na chodbicce. Otvirani stresniho okna hodne neprakticke - vetsinou se hned samo zavrelo. I kdyz byla sklenena zastena na vani zavrena a voda tekla pouze na ni, voda pretekala na podlahu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 23.3.2016

Deutsch

  • Gesamtbewertung
88 %
  • * a modern, well organized, high standard hotel * very friendly staff

  • * the restaurant is to huge, only 1 big room --> may be some optical diffenrciations woulb improve the "feeling"

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 31.10.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se mi vše, nejvíce mě potěšil svým přístupem k hostům paní Mikešová, takových recepčních by mělo být více.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie Němcová

Einzelreisender, 23.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 20.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Radek

Einzelreisender, 3.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • příjemné a čisté prostředí,kvalitní služby na profesionální úrovni

  • v 15,30 pokoj nebyl připraven,večer po návratu bylo vše v pořádku

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Sabine Pester

Einzelreisender, 19.4.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
72 %
  • sauber, ordentlich, gemütlich. Parkplätze direkt vom Hotel ist gut. Äußere und innere Erscheinung gut und neu.

  • kein Raucherbereich, Frühstückstbuffet sehr spartanisch, eher nur 2-Sterne-Niveau. Esstische im Restaurant viel zu hoch für die darum platzierten Sitzecken! Wer kleiner als 1,70 ist, kann sehr schlecht essen! Dort, wo normale Stühle stehen an den Tischen geht es einigermaßen ... Sieht zwar gut aus, ist aber schlecht geplant ... Wegen weniger Gäste offenbar Auswahl deutlich reduziert. Keine Euro-Ausweisung auf Rechnung, was inzwischen normal wäre. Schade, keine 4 Sterne wert!

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
5

Libor Hromádka

Gruppe von Freunden, 30.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Petr

Einzelreisender, 6.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Roman

Familie mit kleinen Kindern, 3.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • velmi ochotný personál, v restauraci i na recepci

  • 1.pokoje nemají dostatečně dlouhé závěsy - nedosahují ke bočním stěnám, tak tam ráno dost proniká světlo, 2.v televizi je jen pár českých programů, 3. při posledním pobytu jsme chtěli balíček místo snídaně - obsah uspokojivý až na jogurt s příchutí vaječného likéru, což není příchuť pro každého a už ne pro děti a místo obyčejné balené vody tam bylo sladké pitíčko.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 2.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • viz výše + poměrně velký výběr při snídani

  • hluk ostatních hostů v ranních hodinách v neděli cca kolem půl páté. od šesti hodin někde hrálo nahlas rádio. Při snídani hoteloví hosté vybrali nutelu a kuchyně již neměla další na doplnění.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Daniela

Einzelreisender, 7.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Tomas

Älteres Paar, 23.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • otvyraci doba hotelove restaurace

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Hačiko

Junges Paar, 25.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Všechno super !! moc se nám tu líbilo! vřele doporučujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
PRIMAVERA Hotel & Congress centre hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybrali náš hotel a těšíme se na Vaší další návštěvu!

Igor Smetka

Einzelreisender, 3.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi příjemné ubytování. Doporučuji.

  • Velmi příjemné ubytování. Doporučuji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.1.2010

Ostrava, ČR

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velmi kvalitní ubytování. Možné problémy s připojením NB přes WI-FI k internetu. Slabý nebo žádný signál v některých pokojích Standard v hotelu. Jinak spokojenost s ubytováním, parkováním a službami.

  • Velmi kvalitní ubytování. Možné problémy s připojením NB přes WI-FI k internetu. Slabý nebo žádný signál v některých pokojích Standard v hotelu. Jinak spokojenost s ubytováním, parkováním a službami.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8